/ Creatieve marketing

Pakkende creatieve concepten

Borduurwerk dat vertrekt vanuit strategie

Uw Succes staat voorop.

Ze durven weleens anders beweren, maar laat je niets wijsmaken: onze creatieve geesten worden heus niet van de ene dag op de andere wakker met hét ultieme (overkoepelende) concept. Integendeel: ze borduren voort op een Story Key. Dat is een strategisch model dat we in samenwerking met onze klanten ontwikkelen op basis van twee workshops. Gecombineerd met uitgekiend data research, interne brainstormsessies en een zorgvuldig selectieproces – alleen het beste idee is goed genoeg – vormt zich zo het creatieve campagneconcept dat we uiteindelijk op tafel leggen.

Creatie & productie

Creatie

Een goed beeld zegt meer dan duizend woorden, maar combineer de twee (gebruik gerust wat minder woorden) en je krijgt een campagne met diepgang waar zelfs Hugo Claus himself (R.I.P) respect voor zou opbrengen. Niet dat de boodschap niet zou overkomen bij je doelpubliek, want onze copywriters en designers weten als geen ander hoe ze door samenspel de strafste resultaten kunnen neerpoten.

Productie

Mag je campagne voor jou gerust extra dynamisch zijn (en misschien zelfs een tikkeltje glamoureus)? Een kolfje naar de hand van onze videospecialisten. Zij halen alles uit de kast om je verhaal van het scherm te doen spatten, of het nu gaat om een eenvoudige tutorial of een kaskraker van jewelste. Visual storytelling, zo heet dat. Breng je je verhaal liever aan de man met een old skool – maar daarom niet minder catchy – radiospotje? Dat klinkt ons eveneens als muziek in de oren!

Digital advertising van @ tot z

Verschillende kanalen, verschillende strategieën

Hoe je het best de intenties van jouw doelpubliek beantwoordt? Dat hangt af van klant tot klant. Daarom bieden we bij Equ.Media het volledige advertentiegamma aan. We bespelen verschillende kanalen en stemmen ook onze advertentiestrategie af op jouw doelstellingen:

  • Advertising op Google, Facebook, LinkedIn en andere onlineplatformen.
  • Advertising via mediapartners zoals Pebble Media, Mediahuis en Roularta.
  • Doorgedreven targeting en remarketing.
  • Advertentielijn doortrekken naar print, radio en tv.
Influencer marketing: geen losse flodders, wél een plan