/ Branding: een uniek en sterk merk

Met de juiste branding maak je van je merk een totaalverhaal

Merkstrategie

Als merk het juiste doelpubliek bereiken, vergt de nodige zelfkennis. Niet wát je maakt is belangrijk, maar waarom je het maakt.

Brand design

Een merk slim in de markt zetten, dat doe je met pakkende copy. Met innemend design. En met een website waar het voor lezers, kopers en kijkers aangenaam toeven is.

Rebranding

Soms is je merk aan een nieuw elan toe en liggen je kernwaarden onder een dikke laag stof te zieltogen. Soms zijn ze simpelweg niet duidelijk voor je medewerkers, of voor de klant.

Waarom investeren in branding?

Uw Succes staat voorop.

Waarom al die moeite doen om van uw bedrijf een merk te maken, als de producten zo ook al goed verkopen? Daar zijn goeie redenen voor: Branding verhoogt de zichtbaarheid van je bedrijf en product.
Een merk met een verhaal: dat spreekt mensen aan.
Een uitgekiende brandingstrategie creëert verbondenheid met je klanten.
Als merk-met-een-smoel heb je voorsprong op de concurrentie.

Employer branding: bouwen aan je merk als werkgever

Wie zoekt, die vindt… niet altijd. En wie ‘het’ heeft, raakt het soms kwijt. Vacatures raken niet ingevuld? Werknemers lopen over naar de concurrentie? Zonder sterk verhaal glippen vele talenten je door de handen.

Zo kost het steeds meer moeite om bepaalde profielen aan te trekken en te behouden, zeker technisch geschoolden zoals IT-technici, ingenieurs, operatoren, … Hoe maken we dan het verschil? Door een sterke employer branding te creëren die een betere instroom van kandidaten genereert én voorkomt dat je bedrijf leegloopt!